ساخت سوئیچ و ریموت فولکس واگن پاسات

ساخت سوئیچ پاسات

مرکز تخصصی ریموت خودرو خدماتی از جمله ساخت سوئیچ پاسات ، پروگرام ریموت پاسات ، تعمیر و تعریف ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، تراش تیغه کلید با دستگاه های مناسب ، کپی ریموت ، کددهی و خام نمودن ریموت پاسات ، باز کردن درب خودرو ، تعویض ریموت ، تعمیر ریموت ، تعویض باتری ریموت می باشد. 
این مرکز با سال ها تجربه و مهارت در این زمینه می تواند به شما در ساخت سوئیچ فولکس واگن در مدل های مختلف در سراسر ایران و تهران و حتی در محل شما خدمات ارائه نماید.
 
ساخت سوئیچ پاسات یکی از خدمات مرکز تخصصی ریموت خودرو می باشد. این مرکز اولین ارائه دهنده خدمات ریموت و سوئیچ پاسات در سراسر ایران (تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و …) با سابقه 25 ساله در صنف کلید سازی آماده ارائه خدمات می باشد. کمترین زمان در ساخت و پروگرام ریموت باعث اعتماد سازی در بین مشتریان شده است .
 

خدمات سوئیچ و ریموت پاسات

اولین گزینه در زمانی که نیاز به سوئیچ پاسات و ریموت پاسات در هنکام بروز هر گونه مشکلی از جمله گم شدن، مفقود شدن یا شکستن و خراب شدن آن به ذهن می رسد. پیدا کردن یک مرکز معتبر و مطمئن با حضور متخصصین دارای مهارت های روز ویژه خودروهای هوشمند می باشد. از جمله خدمات ما ساخت سوئیچ پاسات ، ساخت ریموت پاسات ، پروگرام ریموت پاسات ، ساخت سوئیچ یدک پاسات و ریموت یدک انواع پاسات ، کپی ریموت پاسات ، ساخت سوئیچ  پاسات ، کددهی ریموت پاسات، برداشتن کد ریموت ، باز کردن درب خودرو ، تعریف ریموت پاسات، ساخت کلید پاسات ، ساخت سوییچ پاسات گم شده بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل شما

ساخت سوئیچ و سوئیچ یدک پاسات

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت فولکس واگن پاسات برای اولین بار در سراسر ایران اقدام به راه‌اندازی امداد خودرو سیار برای خودرو شما که امکان حرکت دادن آن را ندارید کرده است. بدین ترتیب از این پس خدمات ساخت ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، ساخت سوئیچ خودرو ، پروگرام ریموت ، تعریف ریموت ، کددهی به ریموت و سوئیچ و برداشتن کد سوئیچ و ریموت و ساخت سوئیچ پاسات در محل شما انجام خواهد شد.

تعریف و پروگرام ریموت پاسات

ساخت ریموت فولکس واگن پاسات و کددهی ریموت کیلس گو ، ساخت کلید پاسات در صورت گم شدن و یدکی با دستگاه اتوماتیک ، پاک کردن کد خطای پاسات با دستگاه دیاگ ، تعویض قاب جدید پاسات و باطری ریموت ، ساخت ریموت گمشده پاسات ، ساخت کلید و ریموت پاسات در کمترین زمان، سفارش ریموت کی لس پاسات ،ساخت ریموت پاسات کی لس گو ، باز کردن درب پاسات در کوتاهترین زمان ممکن ، کددهی ریموت کلیدی و کی لس ، ساخت و تراش کلید و کددهی ریموت ،
غیرفعال سازی ریموت های گمشده ، تعریف ریموت ، ساخت کلید ،ست کامل ایموبلایزر ،ساخت ریموت ،تعمیر قفل فرمان پاسات از جمله خدمات این مجموعه تخصصی می باشد.
اگر خودرو شما داری کلید کیلس می باشد شما نیاز به یک سوئیچ یدک دارید تا در صورتی که مشکلی برای شما ایجاد شود بتوانید از آن استفاده کنید. تموم شدن باتری و یا آنتن ندادن ریموت خودرو شما از این مشکلات می باشد و در صورتی که شما به سوئیچ یدک دسترسی داشته باشید مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.
اگر امکان باز کردن درب خودرو خود را نداشته باشید و یا سوئیچ شما در خودرو جا مانده باشد ، متخصصین ما بعد از دیدن مدارک خودرو شما از روی شماره شاسی که متعلق به این خودرو هست برای شما تیغه کلید را تراش خواهند داد.

قیمت سوئیچ پاسات

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های ما و همچنین مشاوره با تیم متخصص ما با مرکز ما تماس گرفته و سفارش خود را در سراسر ایران  ثبت نمایید و از خدمات با کیفیت ما بهره مند شوید. ما توانسته ایم با بهترین کیفیت،  اعتماد و اطمینان مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.
در صورتی که شما خودرو جدیدی را خریداری کرده اید نیاز به پاک کردن سوئیچ و همینطور تعریف سوئیچ و ریموت جدید پاسات دارید. در مرکز تخصصی ریموت خودرو بوسیله دیاگ این کار انجام شده و علاوه بر اینکه سوئیچ و ریموت های قدیمی از خودرو پاک می شود ، ریموت جدید تعریف خواهد شد.
 
 
جلال آل احمد شرق به غرب - خیابان شایق شمالی - کوچه هفتم نگین ریموت شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754
شعبه اصلی: تهران، آجودانیه، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :26103079-22297397-09124802295
 

نمونه های بیشتر سوئیچ و ریموت پاسات را در اینستاگرام ما ریموت خودرو ببینید

 

ساخت سوئیچ و ریموت فولکس واگن پاسات

تماس: 09124802295