ساخت سوئیچ لکسوس - ریموت - کددهی کلید

ساخت ریموت و سوئیچ لکسوس

مرکز تخصصی ریموت خودرو اولین ارائه دهنده خدمات ریموت و سوئیچ در سراسر ایران (تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و …) با سابقه 20 ساله در صنف کلید سازی آماده ارائه خدمات می باشد. کمترین زمان در ساخت و پروگرام ریموت باعث اعتماد سازی در بین مشتریان شده است .

ساخت سوئیچ و سوئیچ یدک لکسوس

اولین گزینه در زمانی که نیاز به سوئیچ لکسوس و ریموت لکسوس در هنکام بروز هر گونه مشکلی از جمله گم شدن، مفقود شدن یا شکستن و خراب شدن آن به ذهن می رسد. پیدا کردن یک مرکز معتبر و مطمئن با حضور متخصصین دارای مهارت های روز ویژه خودروهای هوشمند می باشد. از جمله خدمات ما ساخت سوئیچ لکسوس ، ساخت ریموت لکسوس ، پروگرام ریموت لکسوس ، ساخت سوئیچ یدک لکسوس و ریموت یدک انواع لکسوس ، کپی ریموت لکسوس ، ساخت سوئیچ  لکسوس ، کددهی ریموت لکسوس ، برداشتن کد ریموت ، باز کردن درب خودرو ، تعریف ریموت لکسوس ، ساخت کلید لکسوس ، ساخت سوییچ لکسوس گم شده بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل شما

یکی از گرون قیمت ترین مدل ماشین های روز دنیا لکسوس هست که دارای انواع امکانات جهت رفاه حال مشتریان می باشد. پیدا کردن ریموت و سوئیچ لکسوس در صورت گم شدن یا شکستن یکی از مشکل ترین کار ها و همچنین پر هزینه می باشد. مرکز ما در این کار به شما یاری می رساند و با کمترین هزینه و ساده ترین راه در محل شما این مشکل را حل می کند.
این مرکز تخصصی با کادری مجرب و بهترین تجهیزات در هنگام بروز هرگونه مشکل از جمله گم شدن و مفقود شدن سوئیچ لکسوس و ریموت شما یا نیاز به کد دهی سوئیچ لکسوس، تراش سوئیچ لکسوس، تعریف ریموت ساخت کلید یدک لکسوس و سوئیچ های کیلس و باز کردن درب خودرو و ساخت سوئیچ لکسوس و ساخت ریموت لکسوس در هر ساعتی از شبانه روز در محل حاضر شده و خدمات را با بهترین کیفیت به شما ارائه می نماید.

لکسوس LX570 ، لکسوس LS460L ، لکسوس RX350 ، لکسوس NX200t ، لکسوس NX300h  ، لکسوس ES350 ، لکسوس RX350 ، لکسوس GS250 ، لکسوس ES250 ، لکسوس IS250  ، لکسوس GS460 ، لکسوس ES350 ، لکسوس CT200h ، لکسوس

 

ساخت ریموت ،تعریف و پروگرام

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ لکسوس و ساخت ریموت  لکسوس برای اولین بار در سراسر ایران اقدام به راه‌اندازی امداد خودرو سیار برای خودرو شما که امکان حرکت دادن آن را ندارید کرده است. بدین ترتیب از این پس خدمات ساخت ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، ساخت سوئیچ خودرو ، پروگرام ریموت ، تعریف ریموت ، کددهی به ریموت و سوئیچ و برداشتن کد سوئیچ و ریموت و ساخت سوئیچ لکسوس در محل شما انجام خواهد شد.

خدمات ریموت لکسوس

ساخت ریموت لکسوس و کددهی ریموت کیلس گو ، ساخت کلید لکسوس در صورت گم شدن و یدکی با دستگاه اتوماتیک ، پاک کردن کد خطای لکسوس با دستگاه دیاگ ، تعویض قاب جدید لکسوس و باطری ریموت ، ساخت ریموت گمشده لکسوس  ، ساخت کلید و ریموت لکسوس در کمترین زمان ، سفارش ریموت کی لس لکسوس  ، ساخت ریموت لکسوس کی لس گو ، باز کردن درب لکسوس در کوتاهترین زمان ممکن ، کددهی ریموت کلیدی و کی لس لکسوس  ، ساخت و تراش کلید و لکسوس  ، کددهی ریموت لکسوس  ، غیرفعال سازی ریموت های گمشده لکسوس  ، تعریف ریموت انوع لکسوس  ، ساخت کلید لکسوس ،ست کامل ایموبلایزر لکسوس  ، ساخت ریموت لکسوس ،تعمیر قفل فرمان لکسوس
 

اطلاع از قیمت سوئیچ و ریموت

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های ما و همچنین مشاوره با تیم متخصص ما با مرکز ما تماس گرفته و سفارش خود را در هر زمانی از شبانه روز بصورت 24 ساعته و در سراسر ایران  ثبت نمایید و از خدمات با کیفیت ما بهره مند شوید. ما توانسته ایم با بهترین کیفیت،  اعتماد و اطمینان مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

 

جلال آل احمد شرق به غرب - خیابان شایق شمالی - کوچه هفتم نگین ریموت شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754
شعبه اصلی: تهران، آجودانیه، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :26103079-22297397-09124802295

نمونه های بیشتر سوئیچ و ریموت لکسوس را در اینستاگرام ما ریموت خودرو ببینید

ساخت سوئیچ لکسوس - ریموت - کددهی کلید

ساخت سوئیچ لکسوس و ریموت و کددهی به انواع خودرو لکسوس

ساخت سوئیچ لکسوسساخت ریموت لکسوس

سوئیچ لکسوسریموت لکسوس

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر ساخت سوئیچ و ساخت ریموت و اطلاع از قیمت از صفحه اینستاگرام INSTAGRAM   ما دیدن فرمایید.

 
تماس: 09124802295