ساخت سوئیچ و ریموت پانامرا

ساخت سوئیچ پانامرا - ساخت ریموت پانامرا

مرکز تخصصی ریموت خودرو خدماتی از جمله ساخت سوئیچ پورشه پانامرا ، پروگرام ریموت ، تعمیر و تعریف ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، تراش تیغه کلید با دستگاه های مناسب ، کپی ریموت ، کددهی و خام نمودن ریموت پورشه پانامرا ، باز کردن درب خودرو ، تعویض ریموت ، تعمیر ریموت ، تعویض باتری ریموت می باشد.

ساخت سوئیچ پورشه یکی از خدمات مرکز تخصصی ریموت خودرو می باشد. این مرکز اولین ارائه دهنده خدمات ریموت و سوئیچ در سراسر ایران (تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و …) با سابقه 20 ساله در صنف کلید سازی آماده ارائه خدمات می باشد. کمترین زمان در ساخت و پروگرام ریموت باعث اعتماد سازی در بین مشتریان شده است .

ساخت سوئیچ  پورشه ساخت سوئیچ پورشه

 خدمات سوئیچ و ریموت پورشه پانامرا

ساخت ریموت پورشه و کددهی ریموت کیلس گو ، ساخت کلید پورشه در صورت گم شدن و یدکی با دستگاه اتوماتیک ، پاک کردن کد خطای پورشه با دستگاه دیاگ ، تعویض قاب جدید و باطری ریموت ، ساخت ریموت گمشده پورشه ، ساخت کلید و ریموت پورشه در کمترین زمان، سفارش ریموت کی لس پورشه ،ساخت ریموت پورشه کی لس گو ، باز کردن درب در کوتاهترین زمان ممکن ، کددهی ریموت کلیدی و کی لس ، ساخت و تراش کلید و پورشه ، کددهی ریموت پورشه از جمله خدمات اصلی مرکز ریموت خودرو می باشد.

از دیگر خدمات ما غیرفعال سازی ریموت های گمشده ، تعریف ریموت انواع پورشه ، ساخت کلید پورشه ،ست کامل ایموبلایزر پورشه  ،تعمیر قفل فرمان پورشه است.
بازکردن درب پورشه و تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی بدون نیاز به ابزار
تعریف ریموت پورشه و کددهی انواع مدل های پورشه
ساخت سوئیچ پورشه پانامرا
ساخت ریموت پورشه
ساخت سوئیچ یدک پورشه
ساخت، پروگرام و تعریف ریموت پورشه پانامرا
ساخت کلید و ریموت گمشده پورشه، ساخت کلید یدک
 پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده
تعریف کلید پورشه و ساخت اسمارت کی پورشه پانامرا
ساخت کلید و ریموت پورشه در محل

ساخت ریموت  پورشه

 

ساخت سوئیچ یدک پانامرا

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت پانامرا برای اولین بار در سراسر ایران اقدام به راه‌اندازی امداد خودرو سیار برای خودرو شما که امکان حرکت دادن آن را ندارید کرده است. بدین ترتیب از این پس خدمات ساخت ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، ساخت سوئیچ خودرو ، پروگرام ریموت ، تعریف ریموت ، کددهی به ریموت و سوئیچ و برداشتن کد سوئیچ و ریموت و ساخت سوئیچ پورشه در محل شما انجام خواهد شد.

تعریف و پروگرام ریموت پورشه پانامرا

اگر خودرو شما داری کلید کیلس پانامرا می باشد شما نیاز به یک سوئیچ یدک دارید تا در صورتی که مشکلی برای شما ایجاد شود بتوانید از آن استفاده کنید. تموم شدن باتری و یا آنتن ندادن ریموت خودرو شما از این مشکلات می باشد و در صورتی که شما به سوئیچ یدک دسترسی داشته باشید مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.
 
اگر امکان باز کردن درب خودرو خود را نداشته باشید و یا سوئیچ شما در خودرو جا مانده باشد ، متخصصین ما بعد از دیدن مدارک خودرو شما از روی شماره شاسی که متعلق به این خودرو هست برای شما تیغه کلید را تراش خواهند داد.

قیمت سوئیچ پورشه

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های ما و همچنین مشاوره با تیم متخصص ما با مرکز ما تماس گرفته و سفارش خود را در سراسر ایران  ثبت نمایید و از خدمات با کیفیت ما بهره مند شوید. ما توانسته ایم با بهترین کیفیت،  اعتماد و اطمینان مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

در صورتی که شما خودرو جدیدی را خریداری کرده اید نیاز به پاک کردن سوئیچ و همینطور تعریف سوئیچ و ریموت جدید دارید. در مرکز تخصصی ریموت خودرو بوسیله دیاگ این کار انجام شده و علاوه بر اینکه سوئیچ و ریموت های قدیمی از خودرو پاک می شود ، ریموت جدید تعریف خواهد شد.

 

***برای اطلاع از خدمات سوئیچ پورشه کلیک کنید***

جلال آل احمد شرق به غرب - خیابان شایق شمالی - کوچه هفتم نگین ریموت شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754
شعبه اصلی: تهران، آجودانیه، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :26103079-22297397-09124802295

نمونه های بیشتر سوئیچ و ریموت را در اینستاگرام ما ریموت خودرو ببینید

 

ساخت سوئیچ و ریموت پانامرا

سوئیچ و ریموت پانامرا

 سوئیچ پورشه ساخت ریموت پورشه کاین ریموت پورشه کاین

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر ساخت سوئیچ و ساخت ریموت و اطلاع از قیمت از صفحه اینستاگرام INSTAGRAM   ما دیدن فرمایید.

تماس: 09124802295