ساخت سوئیچ کیا - ساخت ریموت کیا

ساخت سوئیچ و سوئیچ کیا

ساخت سوئیچ کیا یکی از خدمات مرکز تخصصی ریموت خودرو می باشد. این مرکز اولین ارائه دهنده خدمات ریموت و سوئیچ در سراسر ایران (تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و …) با سابقه 20 ساله در صنف کلید سازی آماده ارائه خدمات می باشد. کمترین زمان در ساخت و پروگرام ریموت باعث اعتماد سازی در بین مشتریان شده است .

مرکز تخصصی ریموت خودرو خدماتی از جمله ساخت سوئیچ ، پروگرام ریموت ، تعمیر و تعریف ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، تراش تیغه کلید با دستگاه های مناسب ، کپی ریموت ، کددهی و خام نمودن ریموت کیا ، باز کردن درب خودرو ، تعویض ریموت ، تعمیر ریموت ، تعویض باتری ریموت می باشد.

خدمات سوئیچ و ریموت کیا

برای این که مراکز معتبر و شناخته شده را  شناسایی نمایید می‌توانید به سابقه کاری آنها دقت کنید و درباره تخصص و رضایت مشتری از آنها حتماً تحقیق کنید تا بعد از انتخاب تان پشیمان نشوید و علاوه بر اینکه امنیت خودروی خودتان را حفظ کرده اید بلکه وقت و سرمایه تان را نیز از دست ندهید.

اولین گزینه در زمانی که نیاز به سوئیچ کیا و ریموت کیا در هنکام بروز هر گونه مشکلی از جمله گم شدن، مفقود شدن یا شکستن و خراب شدن آن به ذهن می رسد، پیدا کردن یک مرکز معتبر و مطمئن با حضور متخصصین دارای مهارت های روز ویژه خودروهای هوشمند می باشد. از جمله خدمات ما ساخت سوئیچ کیا ، ساخت ریموت کیا ، پروگرام ریموت کیا ، ساخت سوئیچ یدک کیا و ریموت یدک انواع کیا ، کپی ریموت کیا ، ساخت سوئیچ  کیا، کددهی ریموت کیا ، برداشتن کد ریموت ، باز کردن درب خودرو ، تعریف ریموت کیا ، ساخت کلید کیا ، ساخت سوییچ کیا گم شده بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل شما

ساخت سوئیچ و ریموت اسپورتیج

ساخت سوئیچ و ریموت ریو

ساخت سوئیچ اپتیما، ساخت ریموت اپتیما

ساخت سوئیچ و ریموت کورس

ساخت سوئیچ و ریموت کادنزا

ساخت سوئیچ و ریموت سراتو

ساخت سوئیچ و ریموت پیکانتو

ساخت سوئیچ و ریموت سوول

ساخت سوئیچ و ریموت کارنس

ساخت سوئیچ و ریموت کارنیوال

ساخت سوئیچ و ریموت موهاوی

ساخت سوئیچ و سوئیچ یدک کیا

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ کیا  kiaو ساخت ریموت کیا kia برای اولین بار در سراسر ایران اقدام به راه‌اندازی امداد خودرو سیار برای خودرو شما که امکان حرکت دادن آن را ندارید کرده است. بدین ترتیب از این پس خدمات ساخت ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، ساخت سوئیچ خودرو ، پروگرام ریموت ، تعریف ریموت ، کددهی به ریموت و سوئیچ و برداشتن کد سوئیچ و ریموت و ساخت سوئیچ کیا در محل شما انجام خواهد شد.

تعریف و پروگرام ریموت کیا

ساخت ریموت کیا و کددهی ریموت کیلس گو ، ساخت کلید کیا در صورت گم شدن و یدکی با دستگاه اتوماتیک ، پاک کردن کد خطای کیا با دستگاه دیاگ ، تعویض قاب جدید کیا و باطری ریموت ، ساخت ریموت گمشده کیا  ، ساخت کلید و ریموت کیا در کمترین زمان، سفارش ریموت کی لس کیا ،ساخت ریموت کیا کی لس گو ، باز کردن درب کیا در کوتاهترین زمان ممکن ، کددهی ریموت کلیدی و کی لس کیا ، ساخت و تراش کلید و کیا ، کددهی ریموت کیا
غیرفعال سازی ریموت های گمشده کیا ، تعریف ریموت انوع کیا ، ساخت کلید کیا ،ست کامل ایموبلایزر کیا ،ساخت ریموت کیا ،تعمیر قفل فرمان کیا

اگر خودرو شما داری کلید کیلس می باشد شما نیاز به یک سوئیچ یدک دارید تا در صورتی که مشکلی برای شما ایجاد شود بتوانید از آن استفاده کنید. تموم شدن باتری و یا آنتن ندادن ریموت خودرو شما از این مشکلات می باشد و در صورتی که شما به سوئیچ یدک دسترسی داشته باشید مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.

اگر امکان باز کردن درب خودرو خود را نداشته باشید و یا سوئیچ شما در خودرو جا مانده باشد ، متخصصین ما بعد از دیدن مدارک خودرو شما از روی شماره شاسی که متعلق به این خودرو هست برای شما تیغه کلید را تراش خواهند داد.

ساخت سوئیچ کیا KIA

قیمت سوئیچ کیا

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های ما و همچنین مشاوره با تیم متخصص ما با مرکز ما تماس گرفته و سفارش خود را در سراسر ایران  ثبت نمایید و از خدمات با کیفیت ما بهره مند شوید. ما توانسته ایم با بهترین کیفیت،  اعتماد و اطمینان مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

در صورتی که شما خودرو جدیدی را خریداری کرده اید نیاز به پاک کردن سوئیچ و همینطور تعریف سوئیچ و ریموت جدید دارید. در مرکز تخصصی ریموت خودرو بوسیله دیاگ این کار انجام شده و علاوه بر اینکه سوئیچ و ریموت های قدیمی از خودرو پاک می شود ، ریموت جدید تعریف خواهد شد.

 

***برای اطلاع از خدمات سوئیچ کیا کلیک کنید***


جلال آل احمد شرق به غرب - خیابان شایق شمالی - کوچه هفتم نگین ریموت شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :26103079-22297397-09124802295
 

نمونه های بیشتر سوئیچ و ریموت را در اینستاگرام ما ریموت خودرو ببینید
 

ساخت سوئیچ کیا - ساخت ریموت کیا

سوئیچ و ریموت  کیا KIA

ساخت ریموت کیا KIA ساخت ریموت کیا KIA

ساخت سوئیچ کیا KIA ساخت سوئیچ کیا KIA

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر ساخت سوئیچ و ساخت ریموت و اطلاع از قیمت از صفحه اینستاگرام INSTAGRAM   ما دیدن فرمایید.

تماس: 09124802295